L-ordet.

Världen, se och läs. Jag är bi. Äntligen. Hah. Jag gjorde det. Jag kom ut. Ut ut ut ut!
Jag kysstes med en tjej häromveckan. Ja jag var nykter, era as. Det var mysigt, omtumlande men förvånansvärt mysigt och ganska avkopplande. Hon nobbade mig. Men finns fler där ute. Världen, jag är för tillfället lesbisk. Om någon har något emot det, så kom då. Jag är inte rädd. Men rör inte min tjej, om jag någonsin får en vill säga. Jag skulle egentligen haft tjejen som nobbade mig, L. L tog min första lesbiska kyss och hon kände inte ett dyft talade hon om strax efter. Det gjorde ont. Lite. Inte helt oväntat ändå, men ändå? Världen, är ni inte redo för mig, så säg det nu. In my face now. Tjejer är jobbiga och sexiga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback